საგნობრივი წრისსახელწოდება:,,ისტორია--წარსული
და თანამედროვეობა“
კლასი--IX ბ
მოსწავლეები:
1)ლუკა
ბუცხრიკიძე
2)ქეთევან
მეგრელიშვილი
3)
მარიამ ბოჭორიშვილი
4)ანა
ქიზიყელაშვილი
5)
ნუკა წიწრიაშვილი
6)
ვახტანგ ხიზანიშვილი
7)
ბარბარა გრეკო
8)
პეტრე კიკნაძე
9)
ოთარი ხარებაშვილი
10)
ეკატერინე ბეჟანიშვილი
საგნის მასწავლებელი: მაია ბურდიაშვილი
სამუშაო განრიგი: 2019წ. II
სემესტრი.კვირაში 1 გაკვეთილი, დღე ორშაბათი, 14.00
სთ. 05 წთ.
წრის კალენდარულ-თემატური გეგმა:
თარიღი:თემა:
1) 21.01. I.უძველესი ცივილიზაციები
2) 28.01. II. უძველესი არქიტექტურული შედევრები
3) 4.02. III. ქრისტიანული კულტურა
4) 11.02. IV. ქართველი წმინდანი მეფეები
5)18.02. V. დავით აღმაშენებლის პიროვნება
6) 25.02. VI. ძველი საბერძნეთი
7) 4.03. VII. პირველი მოგზაურები
8) 18.03. VIII. პირველი დამწერლობები
9) 25.03. IX.ჯვაროსნები და საქართველო
10) 1.04. X.გეოფრაფიული აღმოჩენები
11) 8.04. XI. მითები და ლეგენდები
12) 15.04. XII. ქართული ფოლკლორი და ისტორია
13) 22. 04. XIII.ერეკლე მეორე
14) 6. 05. XIV.თერგდალეულები და ილია
15) 13.05.XV.საქართველო
და პირველი მსოფლიო ომი
16)
20.05.XVI.საქართველოს პირველი რესპუბლიკა
17)
27.05.
XVII.საქართველო და საერთაშორისო
ორგანიზაციები
გამოყენებული
ლიტერატურა:
1)
ნილ
გრანტი--ოქსფორდის მსოფლიო ისტორია ბავშვებისათვის, ქარჩხაძის გამომცემლობა, 2008 წელი
2)
500
ფაქტი, ისტორია, გამომცემლობა პალიტრა L, 2009 წელი
3)
ჩვენი
ღირსებანი, წიგნი მეშვიდე, თბილისი 2015 წელი
4)
საქართველოს
გეოგრაფიული ატლასი, ქარჩხაძის გამომცემლობა,2012 წელი
5)
დიდი
სამაგიდო ენციკლოპედია,ყველაფერი ყველაფერზე, გამომცემლობა პალიტრა L, 2012 წელი
დახასიათება:
ისტორიის წრეში
გაერთიანებულები არიან მეცხრე კლასის მოსწავლეები. წრის მეცადინეობა ტარდება კვირაში ერთხელერთი საათი.
მოსწავლეებს ვაცნობ გეგმიურ თემატიკას წინასწარ. ისინი შემდეგი მეცადინეობისათვის იძიებენ
მასალას და მეცადინეობა ძირითადად დისკუსიის ფორმატში მიმდინარეობს. მოსწავლეებს საგაკვეთილო
მასალის სირთულის შემთხვევაში დამატებით ვუტარებ მეცადინეობას. მოსწავლეები მოტივირებულები არიან
და ხალისიანად მეცადინეობენ. მეცადინეობისას ვიყენებ ფოტო მასალას
და დამატებით ლიტერატურას.
მიზანი:
წრის მეცადინეობის
მიზანია მოსწავლეები დავაინტერესო ისტორიით. უფრო მეტად ინფორმირებულნი გახდნენ. გაიღრმაონ ცოდნა, მოიძიონ
საინტერესო ინფორმაციები. გაეცნონ მსოფლიო ცივილიზაციებს. ისწავლონ ისტორიულ ფაქტებზე
მსჯელობა და ანალიზი.
კურსის ამოცანები:
მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ საგნობრივიუნარ-ჩვევები. ეჩვევიან ჯგუფურ მუშაობას, ურთიერთპატივისცემას,
სხვისი აზრის პატივისცემას. კომუნიკაცია აძლევთ საშუალებას ერთმანეთს გაუზიარონ მოძიებული
ინფორმაცია, იმსჯელონ და თავად გამოიტანონ დასკვნები. ისინი აქტიურად გამოიყენებენ
ინტერნეტ საიტებს, სადაც ეძიებენ სიახლეებს. წრის მეცადინეობაზე განვიხილავთ მოძიებულ
მასალას, რაც თითოეულ მოსწავლეში აღვივებს სურვილს თავადაც იყოს აქტიურად ჩართული ძიების
პროცესში და მომდევნო მეცადინეობისათვის თავადაც წარმოდგინოს თემატური თუ არათემატური
მასალა. შემდეგ კი განიხილონ და იმსჯელონ.
No comments:
Post a Comment