12/1/19

საესტრადო სიმღერების მუსიკის წრე




საესტრადო  სიმღერების  მუსიკის  წრე
საბავშვო  საესტრადო  სიმღერების  შესწავლა
                                   მე-4      და      მე 6-კლასი

წრის  მიზანი:
1.წრის  მუშაობა  ხელს  შეუწყობს  მოსწავლეებში  ვოკალური  უნარ-ჩვევების,შემოქმედებითი  და  კომუნიკაციური  უნარის  განვითარებას.
2.დაეხვეწოთ  მუსიკალური  გემოვნება  და  გამოუმუშავდეთ  მუსიკალური  ნაწარმოების  შეფასების  უნარი.
3.გაეცნონ  ქართველ  საბავშო  კომპოზიტორებს,მათ  შემოქმედებას.

წრის   მუშაობა  მოსწავლეებს   საშუალებას  მისცემს  შეიცნონ   მუსიკა,დაუკავშირონ  ის   ხელოვნების  სხვადასხვა  დარგებს.

მეცადინეობა  ტარდება  კვირაში   1სთ.

წრე  გაიხსნა  2019-2020  სასწავლო  წლის  პირველი  სემესტრიდან.
წრის  ხელმძღვანელი:  გ.ტორაძე






საწრეო    მუშაობის  პროგრამა

N






1




2




3




4







5





6

თემის  ჩამონათვალი




მერი  დავითაშვილი-მანანას  სიმღერა   კ/ფ-დან   მანანა


გორდეზიანი-სიმღერა-რა  დილა  თენდება


ინოლა  გურგულია-სიმღერა-ოდელია  დელა

გ.ცაბაძე-სიმღერა

ანა-ბანა  კ/ფ--დან   ვერის  უბნის  მელოდიები


ი.ბობოხიძე-სიმღერა-ფიფქებო



მ.არეშიძე-სიმღერა-კამფეტების  თოვლი





დრო






2სთ





2სთ



2სთ
-




2სთ






2სთ





2სთ


მიზანი





მოსწავლეს  განუვითარდეს
  ვოკალური  უნარ-ჩვევა


მოსწავლეს  განუვითარდეს  შემოქმედებითი  უნარი

მოსწავლეს  განუვითარდეს  ვოკალური  უნარ-ჩვევა


მოსწავლეს  განუვითარდეს  ვოკალური  უნარ-ჩვევა  და  რითმის  შეგრძნება.


მოსწავლეს  განუვითარდეს  ვოკალური  უნარ-ჩვევა  და  რითმის  შეგრძნება

მოსწავლეს  განუვითარდეს  ვოკალური  უნარ-ჩვევა  და  რითმის  შეგრძნება





რესურში





კომპიუტერი,სიმღერის
შესწავლა





კომპიუტერი,სიმღერის
  შესწავლა


კომპიუტერი,სიმღერის
შესწავლა




კომპიუტერი,სიმღერის  შესწავლა





კომპიუტერი,სიმღერის  შესწავლა




კომპიუტერი,სიმღერის  შესწავლა

შეხვედრის
თარიღი





8.x
15.x



22.x
29.x



4.11
11.11




18.11
25.11





2.XII
9.XII




16.XII
23.XII

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=2561888551604483651#editor/target=post;postID=1902551680496731380;onPublishedMenu=allposts;onClosedMenu=allposts;postNum=1;src=postname

No comments:

Post a Comment