სსიპ ილია ჭავჭავაძის სახელობის ქალაქ ყვარლის #1 საჯარო სკოლის
დაწყებითი კლასების ქართული
ენის წრის ,,ნორჩი მკითხველი’’ სამოქმედო გეგმა
მასწავლებელი ლალი წოდოლიშვილი
2019
სასწავლო
წლის
23 სექტემბრიდან, მე-2 კლასის მოსწავლეთა
საჭიროებებიდან
გამომდინარე,
მუშაობა
დაიწყო
წრემ სახელწოდებით
: ,,ნორჩი
მკითხველი.’’
მეცადინეობა ტარდება მე-2 კლასის საკლასო ოთახში, კვირაში ერთჯერ, ყოველ ორშაბათს.
მიზანი:
• კითხვის
უნარის
დახვეწა,
მხედველობის
თვალსაწიერის
გაფართოება.
• მოსწავლეთა
ცოდნის
გაღრმავება
ეროვნული
სასწავლო
გეგმის
მოთხოვნების
მიხედვით.
• მოსწავლეებში
წიგნიერების ამაღლება
აქტუალობა| მნიშვნელობა: მე-2 კლასის
მოსწავლეებს ესაჭიროებათ კითხვის უნარის განვითარება,საგაკვეთილო დრო კი არ არის საკმარისი
ამისათვის. საწრეო მეცადინეობა მოსწავლეებს საშუალებას მისცემს დამატებითი მეცადინეობის დახმარებით განიმტკიცონ
სასკოლო
საპროგრამო
მასალა,
აიმაღლონ
წიგნიერების
დონე
,შეძლონ
სხვადასხვა
ტიპის
ტექსტების
მოსმენა,
გაგება
გააზრება
და
გადმოცემა,
პირადი
დამოკიდებულების
გამოხატვა
ტექსტის
თემის,
მასში
განხილული
საკითხების
მიმართ.
რესურსი
:
• დაფა, ცარცი, თაბახის
ფურცლები,
მაგნიტური
დაფა,
დავალების
ბარათები,
ფერადი
წებოვანი
ფურცლები,
ზღაპრები,
იგავ-არაკები,
მასწავლებლისგან
დამზადებული
ელექტრო
წიგნები,
ილუსტრირებული
სურათები.
საწრეო მუშაობის
პროგრამა
I სემესტრი
თემა
|
საათების რაოდენობა
|
თარიღი
|
შენიშვნა
|
იაკობ
გოგებაშვილის
,,ჭკვიანი
ძაღლი“
|
1სთ
|
23.09.19წ.
|
|
იაკობ
გოგებაშვილის
,,სიხარულის
ცრემლები“
|
1სთ
|
30,09.19წ.
|
|
ხალხური
ზღაპარი
,,ხუთი
გოჭის
ამბავი“
|
1სთ
|
7.10.19წ
.
|
|
ძმები
გრიმების
,,მოხუცი ბაბუა და შვილიშვილი“
|
2სთ
|
7,10
21.10.19წ.
|
|
ხალხური
იგავ-არაკები
,,ჯიუტი
თხები“
|
1სთ
|
28.10.19წ.
|
|
სულხან
საბა
ორბელიანის
,,კუ
და
მორიელი“
|
2სთ
|
4,11
11.11.
|
|
ზღაპარი
,,მელაკუდა“
|
2სთ
|
18.11
25.11.
|
|
ქეთევან
ჭილაშვილის
მოთხრობა
,,ბიცოლას
ნაამბობი“
|
1სთ
|
2.12
|
|
როლური
თამაში
,,ჩიტი
და
ბავშვები“
|
2სთ
|
9,12
16.12
|
|
წყვილებში
კითხვა
,,მგელი
და
კრავი“
|
2სთ
|
23.12
|
|
II სემესტრის გეგმა
ხელმძღვანელი:
ლალი წოდოლიშვილი
თემა
|
საათების რაოდენობა
|
ჩატარების თარიღი
|
შენიშვნა
|
1.იაკობ გოგებაშვილის მოთხრობების წაკითხვა
|
2
|
26.01-02.02
|
|
2.სულხან-საბა ორბელიანის იგავ-არაკების წაკითხვა და გააზრება
|
2
|
09.02-16.02
|
|
3.სხვადასხვა ტექსტის შეგნებულად, გააზრებულად კითხვა
|
1
|
23.02
|
|
4.დისკუსია და მსჯელობის სტრატეგიების გამოყენება
|
1
|
01.03
|
|
5.ვაჟა-ფშაველას მოთხრობები
|
2
|
08.03-15.03
|
|
6.წაკითხული ტექსტით აღძრული ემოციების გამოხატვა
|
1
|
22.03
|
|
7.რევაზ ინანიშვილის „ნეკერჩხლის წითელი ფოთოლი“ კითხვა და ჩანახატების
გაკეთება
|
2
|
29.03-05.04
|
|
8.მოსმენილი ან წაკითხული ნაწარმოებების დაკავშირება პირად გამოცდილებასთან
|
2
|
12.04-19.04
|
|
9.სხვადასხვა ლიტერატურული ჟანრის ტექსტების მოსმენა, წაკითხვა და საკუთარი
ემოციებისა და აზრის გამოხატვა
|
1
|
26.04
|
|
10.ჩემი საყვარელი ლექსი მხატვრული კითხვა
|
2
|
03.05-10.05
|
|
11.საკუთარი ინტერესების მიხედვით ტექსტების შერჩევა
|
1
|
17.05
|
|
12.ხალხური ზღაპრების წაკითხვა და დაკვირვება
|
2
|
24.05-31.05
|
|
13.დახატონ წაკითხული ზღაპრებიდან თავის ი საყვარელი პერსონაჟი და დაახასიათონ
ინდივიდუალურად
|
1
|
07.06
|
|
14.კროსვორდების შედგენა(ჯგუფური შეჯიბრის სახით)
|
1
|
14.06
|
|
ლიტერატურა:
1.საბავშვო საკითხავი ლიტერატურა
2.სააზროვნო და
საკითხავი ტექსტები
3.ანდაზები, აფორიზმები,
კროსვორდები, გამოცანები
No comments:
Post a Comment